Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2007

Αφήστε με να παρουσιάσω τον εαυτό μου...

Καλώς Ήρθατε στο Blog μου..

Ονομάζομαι Δημήτρης Ευαγγελόπουλος και είμαι μαθητής της Γ' Λυκείου στο 5ο Λύκειο Βόλου.
Από την μικρή μου ηλικία, είχα την τάση να ασχολούμαι με διάφορες περιβαλλοντικές δραστηριότητες και αυτό φυσικά γιατί στην οικογένεια μου, είμασταν αρκετά ευαισθητοποιημένοι πάνω σε περιβαλλοντικά θέματα αφού από πολύ παλιά, η βιομηχανική δραστηριότητα της περιοχής μόλυνε την ατμόσφαιρα και υποβάθμιζε την ποιότητα της ζωής μας. Το νερό του δικτύου των κατοίκων του Βόλου ήταν χείριστης ποιότητας, η μόλυνση της ατμόσφαιρας ήταν εμφανής και παρ' όλα αυτά πολλοί από τους κατοίκους του Βόλου είχαν πλήρη άγνοια αυτής της κατάστασης.

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου με e-mail στην διεύθυνση: montifas@hotmail.com

Αν βρείτε αυτό το blog ενδιαφέρον, μπορείτε να μπείτε και στο http://fasoras.wordpress.com όπου υπάρχει πληθώρα άλλων περιβαλλοντικών και μη θεμάτων

Δεν υπάρχουν σχόλια: